Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kiek daug tau reiškia laimė? Tikriausiai ne kartą teko nueiti į drabužių parduotuvę ir liūdėti persirengimo kabinoje dėl to, jog trokštamas rūbas braška per siūles…

Daug žmonių visame pasaulyje norėtų numesti nors 5-10 kg, tačiau dietos tampa per daug griežtos, sportavimui nerandama laiko, o tabletės būna kenksmingos arba tiesiog neveiksmingos.

Iškentus griežtos dietos savaitę, galiausiai puolama į depresiją ir pajuntamas „jo-jo“ efektas: priaugama dar daugiau.

Food SPA  padės pakeisti požiūrį ne tik į mitybą ir sportą, bet ir į save. Numetus svorio, nebūtinai pajaučiama laimė, tačiau džiaugiantis gyvenimu, galima numesti labai daug svorio… skamba kaip šūkis, bet gal per painus.

Gyvenime tampame savo įpročių vergais ir tampame priklausomi nuo sintetinių maisto priedų, išbalansuojame organizmą, kuris greitai pradeda kaupti perteklių. Pagrindinė antsvorio problema nėra išvaizda. Svarbiausia – sveikata. Yra įrodyta, jog sintetiniai dažikliai, skonio stiprikliai ir kitokie cheminiai preparatai smarkiai paveikia mūsų smegenis, todėl dažniau puolame į depresiją, nebejaučiame sotumo. Nors yra kalbama, kad apkūnūs žmonės būna linksmesni, tačiau tai tėra mitas.

Žmogaus savikontrolė visų pirma prasideda nuo dvasinės pusiausvyros ir tik po to gali pavykti iš esmės pakeisti mitybos įpročius. Jei pagrindinės pramogos ir džiaugsmai gyvenime siejasi su valgymu, tikrai vertėtų susimąstyti apie savo įpročius, kurie visapusiškai griauna mūsų gyvenimą.

Žmonės, neturintys problemų su svoriu, mano, jog apkūnieji yra tiesiog nevalingi ar tinginiai, tačiau iš tikrųjų bėda slypi bloguose įpročiuose, kurių atsikratymui reikia laiko. FoodSPA – priemonė, kuri padeda spręsti šią problemą .

Jei įsivaizduojate, jog jūsų svorį itin lemia genetika, pamąstykite apie tai, kaip maitinasi jūsų šeima. Nustebsite.Jei pradėjus rūkyti ar vartoti alkoholį, šių žalingų įpročių atsikratyti būna labai nelengva, tai pagalvokite apie tai, jog jūsų mitybos įpročiai pradėjo vystytis jau ankstyvoje vaikystėje. Jei taip maitintis esate įpratę jau 20-50 metų, tapsite sau šiek tiek atlaidesni.

Sulieknėti gali kiekvienas, tačiau svarbu žinoti svarbiausius tinkamos mitybos ir fizinio aktyvumo principus, o tam nereikės ieškoti stebuklingos piliulės – naudokite Food SPA!

Pirmosios dvi savaitės – sunkiausios

Atsikratyti maitinimosi įpročių yra taip pat sudėtinga, kaip ir kitų. Kaip sunku mesti rūkyti ar vartoti alkoholį, lygiai taip pat nelengva ir „mesti“ valgyti. Metant svorį, bendras patarimas yra daugiau judėti ir suvartoti mažiau kalorijų, tačiau labai svarbu maitintis taisyklingai.

Dažnai gauname daug kalorijų, bet mažai naudos, valgydami tai, kas mums nenaudinga.

Kita mitybos sutrikimų priežastis – psichologinės problemos. Nors manoma, kad patyrus stresą, žmogus dažniausiai atsisako maisto, tačiau mažai bendraudami  ir nuolat patirdami stresą darbe ar namuose, elgiamės priešingai – „neatsiklijuojame“ nuo šaldytuvo.

Šiandien ypatingai populiaru ieškoti mažai kaloringų maisto produktų, tačiau dažnai tikrosios tiesos apie juos net nežinome… Internete, knygose ir t. t., galima rasti daug dietų pavyzdžių. Galima išleisti daug pinigų maisto netoleravimo testams, dietologams, tačiau viskas, ko reikia iš tikrųjų, yra žymiai paprasčiau.

Svarbiausias svorio metimo principas – nesikankinti. Matyt, ne kartą teko girdėti, jog norint numesti svorio, reikia valgyti daug kartų per dieną tam, kad suaktyvėtų medžiagų apykaita. Taip! Tai tikrai padeda, tačiau to neužtenka. Labai svarbu neperalkti – dėl to ir „gimė“ puiki produktų linija FoodSPA Spotless!

Šiuolaikiniame „greitajame“ maiste yra pilna įvairių cheminių medžiagų, kurios sukelia priklausomybę. Būtent specifinės cheminės medžiagos verčia vėl pirkti pusfabrikačius, nuo kurių tampame vis labiau priklausomi. Būtent tokio maisto atsisakyti būna sunkiausia!

Daugelis produktų (padažai, skonio stiprikliai ir pan.), priverčia mus jaustis priklausomais ir pradedant mesti svorį, kenkia. Ar kada nors klausėte savęs, kodėl pietums pasirinkote mėsainį vietoje obuolio? Juk nusipirkti ir nusiplauti jį užtrunka tiek pat.

Įpratę valgyti tam tikrą maistą, manome, jog kitų skanių patiekalų nėra arba jie – sunkiai paruošiami.

Keičiant mitybos įpročius, pradžia būna sunkiausia. Taip pat kaip ir narkomanai, valantis organizmui, būname agresyvūs, pikti, galime lengvai palūžti.

Pirmąsias dvi mitybos įpročių keitimo patartina:

  1. Vengti pagundų. Jei žinote, kad pirmąsias kelias savaites atsidursite kompanijoje, kur pagundos neišvengiamos – atsisakykite tokių susitikimų.
  2. Neiti į kavines ir laisvalaikio pramogų nesiekite su maistu.
  3. Nevartoti alkoholio (arba daryti tai labai saikingai).
  4. Kuo mažiau lankytis maisto prekių parduotuvėse (nebent turint konkretų tikslą ir jam skirtą pinigų sumą).
  5. Atsikėlus ryte jau žinoti, ką valgysite visą dieną ir geriau jau turėti tai šaldytuve.
  6. Valgyti ne tai, ko norite, o tai, ko labai norite.

Nebūtina sakyti, jog būtent nuo šios minutės, nuo pirmadienio ar nuo mėnesio pradžios, imsite laikytis dietos. Labai svarbu, kad pagaliau pasiryžtumėte pakeisti mitybos įpročius!

Gaukite naujienas pirmieji!